för jag är duktig!

Eftersom att jag inte vill gå ut så satte jag istället igång att städa. Och snart kommer hanna med mat MUMS så himla hungrig! Och eftersom att SL STÖRDA ÅSNOR inte fattar att man kan sätta på rätt jävla däck osv så håller inte min planering! Idag blir det bara att städa lite mera sen äta efter det tvätta klockan 3. Vilket är klart runt 7 beroende på hur mycket hanna har att tvätta! Efter det ska vi packa och nånstans däremellan ska vi färga mitt hår haha!

Dock kommer inte emil hit ikväll då bussarna är inställda å han kommer inte hemifrån haha :P I af så hoppas jag att han träffar mig imorgon! Annars blir jag väldigt väldigt gnällig =)

Sen så imorgon så måste jag ju växla pengar då är de ju sista dagen haah! Så måste in till stan då! och även skolan (en lektion).


Nej nu ska jag fortsätta så att jag är klar när hanna kommer!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback