God natt!

Så nu börjar 2 & 1/2 män =)) hihi har ju som vanligt sätt på Bones och Sex and the city! Vet inte hur jag ska kunna somna inatt bara hostar som en åsna! Tänkte borsta tanden nu sedan måste jag ju vänta en halvtimme och sedan skölja med äckligt medel haha! I af ska försöka inta min säng igen.. om det går att sova i den inatt vill säga. Måste ju ligga högt med bröstkorgen annars är det typ omöjligt!

Tänket i af ställa klokcna på 9 imorgon bitti. Börjar inte förän 12 men lika bra så att jag kan sova på kvällen. =)

Godnatt på er alla!


Just det! innan jag glömmer. Vill länka till två sidor den ena är en sida med en massa fina klänningar :D Jag vill gå på någon sån där riktig stor bal så man måste vara jätte uppklädd haha! Sedan andra är en länk till en annans blogg - Matildas. Hon har världens finaste son som ni bara MÅSTE kolla på! hihi så sööt =) och charmig och ja helt underbar. Men men sådan mor sådan son?..


http://www.marinadesign.se/butik
http://www.ungmammamatilda.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Emma

god natt! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback