Godmorgon!

Idag måste jag faktiskt säga att jag mår lite bättre. Har dock som ett tryck över bröstkorgen så får se när jag känner mig ledig nog att gå iväg till skolan. Måste ändå gå dit till projektet för det var typ viktigt idag.. Och a konstigt nog även om de börjar typ vid 2 så är de typ ända lektionen jga hinner till konstigt nog. Naturen börjar nämligen om en timme då skulle jag vara tvungen att åka nu. Efter det är det lunch och historia och ja, historia som vi får jobba hemma med. Sedan är det projekt ett par timmar vilket jag faktiskt längtar till. Jobbar med en uppsats om huliganism vilket jag finner väldigt intressant :D Så ska bli kul!

Nej nu vill jag bara bli frisk! Fick ångest inatt kunde tinte andas ville bara somna sne vakna sen gå till skolan! Men nej, jag är sjuk. Kan inet andas och jag vet inte vad det är hemskt! Ska hämta ut min pencelin idag ändå. Har så jävla ont i typ ryggen och bröstkorgen samt halsen så får bli en kur med pencelin! och jag hoppas verkligen att det gör mig frisk för jag vill börja simma nu! Det är så super kul och avslappnande samtidigt så tränar man. Är inte det typ super?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback