Godmorgon!

Lördag morgon, helt underbart! ingen skola inget jobb bara slappa. Ska bli så skönt! Tänkte hjälpa mamma lite med städningen annars så har vi båda bestämt att stanna hemma för att ta det lugnt. Dock gick jag upp nu redan vid 9 snåret för att jag vill ju fortfarande inte sova bort hela dagen!

Ska ner till tvättstugan också och boka tid på måndag =) hihi ska ju tvätta med Hanna då!  På måndag blir det även växla pengar! Vet fortfarande inte hur mycket jag bör växla in? Kanske växlar in 1800 sen så har jag ju på kontot om det skulle knipa sig. Men jag vill inte växla in för mycket heller.. ahha usch hatar sånt hära! Det hade varit lättare om man skulle åka som när vi skulle till Spanien. Då tog jag med mig 5000 enbart till att shopppa kläder för vi bodde ju på ett all inclusive hotell så det var ju nice då lixcom haha! Men nu.. nee får se. J tyckte typ att vi skulle ha med oss lite över 2, så jag får se!

I af tisdag blir det bara till att packa. Går ju i skolan till halv 5 så är inte hemma fören 5 halv 6 och då blir det ju packa =) Med Hanna där också haha! Men inte så konstigt vi åker ju tillsammans :) På onsdagen ska jag vara med E hela dagen, ska bara till skolan en snabbis (en lektion) annars vara med honom hela tiden:) bara mysa.

Sen åker vi natten till torsdag haha det är nära nu! Börjar få resfeber. Känns som ingenting är planerat med resan medens allt verkligen är planerat i minsta detalj haha!

Nu blir det frulle :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback