ít´s getting closer

Nu var det bara 5 dagar kvar! Min planering ser ut som följande!

Lördag - hjälpa mamma hemma, plugga och sedan kommer E hit.
Söndag - Jobba till klockan 8 sedan måste jag försöka plugga lite.
Måndag - skolan sedan möte Madde, växla pengar samt tvätta med Hanna. Och plugga!
Tisdag - har skola ända till halv 5 så blir hem och packa direkt efter.
Onsdag - en timmes skola efter det blir de att träffa E! sen åker jag halv 6 morgonen efter så!

Haha sen torsdag är det ju en jävla resa! är framme i Shannon på Irland halv 6 sen ska vi ta oss därfriån också sen äntligen kommer jag väl att få sova! haha På fredagen ska vi till några s.k klippor som för mig är VÄLDIGT höga berg men kanske är för att jag är så liten! haha Om nu J tog ledigt.. hmm.. Inge minne i af :D annars blir det sova typ halva dagen :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du får de kul på semestern :) Hur länge ska du va borta?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback