köp, köp.. köp?

Ååå vad jag vill ha pengar! Se, mina shoppingbehov blir helt förstörda för attj ag är sjuk! Kan ju inte jobba då usch och fy. I af hittade ett par stövlar på have2have.se men jag har som vanligt ovanan att ha för små fötter haha! Har ju 36 dessa fanns bara i 37 och och dem är stora i storlekarna så blir det lite fel dära!



Men visst var dem snygga? PRECIS sånna jag letar efter! kan inte bara mina fötter växa någon centimeter till haha!

I af det som blir att köpas idag är små saker till håret, Ni vet hot straight studio line från .. vad är de nu då? ja minnet är ju inte på min sida idag i af haha! Sen hårmousse, hårspray, schampo och balsam! Har ju mina favoriter där också :)

Sedan har jag sätt på reklamen glam shine 6hours någon som testat det än? Som sagt så har i af mina utslag eller vad det var för konstigt jag hade under läppen nästan försvunnit så nu kan jag kladda på en massa tjaffs på läpparna igen! Alltid lika kul :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej där!
Du borde åka till Japan. Här finns speciella avdelningar i de dyra varuhusen med skor i små storlekar, för att inte tala om att de vanliga storlekarna sträcker sig ner till 35 då alltså...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback