Lång tisdag!

Hej alla glada :) Idag har jag inte hållt mig till min planering alls! Men dagen är ju inte slut så det kan ju gå att ändra på! Har däremot ätit min vanliga frulle och tränat. Och fixat med tvätten åt mamma.. Dock har jag inte städat upp mina egna saker som ligger typ överallt.. så haha men hon blev ju lite glad i af!

Dem sakerna jag gjorde idag som ajg inte borde gjort var .. hmm låt se! Jag gick för att köpa godis och påvägen dit så råkade jag tända en cigg men rökte inte hela men det var dock inte så bra gjort haha! Och när jag kom hem åt jag upp nästan allt godis vilket var typ ännu värre. Sedan när min mamma kommer hem är hon typ DÖDSTRÖTT så hon säger "gå och köp pizza" vilket är såååå nyttigt! haha nej men så. Imorgon blir det träna dubbelt för att jag varit så lat idag. Samt att jag inte pluggat så kommer få sitta uppe halva natten med pluggandet också.

Men men får skylla mig själv :) Nu har jag bara lust att soova så himla trött! Men ska kolla bones nu NYA AVSNITT :D:D Yeaah =) Sen så är de lite annat kul på tv och jag som måste plugga?.. usch!


Jaja får väl ta mig i kragen nu och försöka börja!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback