Myskväll!

Så min kväll bestod av att laga mat, äta mat, äta godis och chips :D Sofia var här och åt med mig i af godis och chips! hihi vi kollade på idol som SÖG apa ikväll! VAD SER NI HOS ANDREAS han är ju mongo! lixom konstig :P haha jag som brukar tycka att konstiga människor är roliga och söta osv men han är ju skummis! :D Tycker i af att det borde varit han som åkte! Eller mattias kan också få åka om han vill.

I af så var det en mysig kväll! Bara att just nu mår nog varken tänder eller magen så bra. Åt nog lite för mkt.. men alltså grejjen är den att jag fortfarande är hungrig. Det tar inte stop nånstans förutom i magen.. mitt jag säger lixom ge mig mat men magen stoppar! Jaja får väl vänta och se lite då kanske kan äta lite mer snart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback