Nervös!!

Haha sååååååå nervös! tänk om min väska försvinner? då är ju typ hela mitt liv borta!!!!!! Nej usch får inte tänka så haha :D måste tänka positivt allt kommer att gå super ellerhur? I af om 10 timmar sitter vi på planet!!! oj oj :D haha sen om 17 timmar sitter vi på nästa flyg som tar oss till Irland! Är helt till mig typ ska bli super duper kul! haha är dock nervös som sagt både för flgyet och ja, för aLLT haha !! i af =0) nu har vi bakat och fixat ALLT klart! Så ska bara bädda ute i vardagsrummet där jag och hanna ska sova inatt =)

Sen blir det uppgång vid halv 5 snåret, fixa till sig lite klä sig och sen gå haha!

Ja jag komemr sakna E, det förstår ni väl också? :) min lilla plutt ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback