nu ere party!

Sååå har jag gjort en massa idag! Lagade mat medens mamma var och handlade sedan gled jag iväg till Mickan! Vi snackade en väldans massa skvaller haha! alltid lika mys =) samt lite problem osv som alltid dyker upp i vardagen. Blir väl ännu en mer skvaller imorgon då vi först ska hem till mickan vid 5-6 och föra lite sedan ut! Blir claras, ovanlig vä?hahha nej men det kommer bli kul! Har bestämt att vi ska dansa heeeeeela natten gud så jag längtar :D

Nästan alla tjejer är samlade förutom Ninni som ska sitta barnvakt, dummis!! Annars skulle kvällen vara helt fulländad. Pojkarna blir yusuf Aram och Alex väldigt väldigt trevligt!! Inte träffat någon av dem på ett par veckor och Aram har ju flytt stockholm haha så ska bli extra kul att träffa honom. Saknat den fjompen så himla mycket och GUD så han ligger efter i mitt liv haha måste uppdateras :D

Nej nu är jag helt hypad för dagen imorgon! Först Studentmässan sen stan efter det hem och fixa sig sen till Mickan!

Ses imorgon tjejer måste få höra ALLT haha :D PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback