Nu får jag ju ta och ge mig!

Ja jag vet. Jag ska sova. Men måste bara berätta om en sak (eftersom att mina vänner är ute på krogen eller sover eller aa jag vene inte ringer :O så måste jag tyvärr blogga om detta!) haha nej men i af. På playahead ni vet communityn som ja i af typ de flesta har? Och för er som inte har så är det typ liknande facebook fast mycket sämre alltså jag lämnar inga detaljer! I af så finns det knasiga människor dära! häromdagen fick jag följande "dig skulle jag faktiskt kunna tänka mig ha sex med" och aa okej vilken person elelr förlåt vilken tänkande person svarar på detta? sedan följande dagar har jag fått inbjudan om att vara "älskare" med drygt 3 personer yttligare andra har bara ploppat upp och sagt hej! Har dem inte varit runt 30 så är dem runt 13 så jag undrar ibland vad människor tänker! !

I af det var det sista för mig :D haha ringer nog och väcker någon istället om jag kommer på nått mer konstigt att berätta! Så ni slipper höra allt som händer under mina konstiga nätter :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback