och det där med helg!

Ja då var det äntligen fredag! Och imorgon kan man sova och bara lata sig. Idag blir det däremot andra takter. Måste sätta mig och plugga strax och förstå psykologin. Sen har jag prov klockna ett och efter det möte med min mentor :) Igår var jag så duktig så, ja satte mig ner och skrev ner precis ALLT jag ska göra i skolan nu. Alla uppgifter alla kurser osv för det är mycket skönare att komma förberedd till ett möte en att komma där som ett fån lixom.

Senare idag ska jag träffa E :) han ska komma hit vilket ska bli najs. Vi lär väl äta en massa mat som vanligt sen ska han iväg till Nisse ikväll och typ äta där också haha! Men i af sen så ska jag följa med mamma och handla! Så att hon får lite sällskapis :) vi ska laga köttgryta ikväll MUMS!

Ikväll är det ju även Idol så Sofia och troligtvist Hanna kommer över till mig och glor på det hära. Ska nog ladda upp med en massa chips, godis, gurka, dipp och egentligen läsk? haha men vet ju inte vad mina tänder tål! Får väl dricka med sugrör :) Blir ju i af till att köpa läsk kan ju inte dra hit dem och bjuda på vatten bara för att mina tänder är konstiga haha!

Så ser i af min fredag ut och bör hållas till planeringen.. ser ingenting i att de skulle spricka faktiskt haha jo kanske att jag inte följer med mamma och handlar kan vara lite små lat ibland :D

Nu blir det psykologiboken! och plugg =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback