oh yes :D

Tror att mina kläder från H&M kommer idag! inte världens beställning eller världens finaste! Det var mest praktiskt som jag beställde ni vet vanliga cardigans sen två toppar och underkläder! Ni vet sånt som behövs =) haha inte för jag vet hur min ekonomi ska gå ihop typ nästa månad. Julklappar kvar att köpa för sådär en 2000 - 3000 sen så betala H&M på 700 sen är jag ju skyldig mamma pengar! vet inte än hur mkt får jag se när jag komemr hem från Irland vad skulden hamnar på.. men den skulden behövs ju visserligen inte betalas förän efter jul hihi!

Sen har jag ju oturen att min bror fyller 20 den 21 januari! alltså 4 dagar före löning vilket suger! haha sen fyller mamma och .. ja pappa i februari med tre dagars mellanrum. Lär ju ändå inte träffa pappa något så blir ju bara present till mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback