ojsan!

Haha försov mig. Eller inte direkt men ville ju inte gå upp så här sent! Hela dagen blir ju bara stressig då.. Vaknade av att E ringde å väckte mig 20 över 10. men men! Det var väl skönt att sova ut antar jag? Så min dag idag är ganska fullsmockad! Skrev en lista med hanna igår nämligen och först på listan står det "gå upp och duscha" haha jag vet ajg är konstigt :D men iaf efter det är det skola sedan möta hanna halv 2 i stan och växla pengar. Sen ska hanna hem och hämta restrerande saker och jag ska möta E ett tag. Sen går vi hem till mig och sedan til Hemköp! Sen blir det färdigpackat och väga väskan osv :) SEN haha ska vi baka :D mums! funtar på lussebullar? Sen har vi bara mitt hår och mina ögonbryn som ska färgas!

Sen blir det typ att göra lite mackor som frulle - ta med oss! Och typ sova? Eller Bones är vid 11 tiden som jag måste se först :D haha ! Hoppas min planering håller för dagen då =)

Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback