Riktig dålig start på veckan!

Är det bara jag som fick en dålig start igår på veckan? Kan det kanske bero på att ja varit sjuk i sådär ca 4 veckor nu kanske? Nej idag, eller förlåt nu ivkäll börjar en ny linje! Har som sagt slutat röka p.g.a. att jag för det första fick luftrörsinflammation efter det problem med andningen och nu tänderna! Till er som än inte slutat? SLUTA! haha det är farligt för fan. Vet inte om något beror på de men de är ju läskigt i af.

Dock trodde jag att jag skulle må lite bättre idag eftersom jag trodde att min lilla avi skulle dyka ner i brevlådan men ikke! Den kommer väl imorgon - imorgon då jag inte har tid att hämta ut den! haha sicken otur :)

Har i af varit duktig och mailat min tandläkare i af. Blev väl mest beklagande angående mitt tandkött dära haha och om att jag åker snart så dem får rulla på lite med tiden! haha

I af ni vet den där klänningen, guldiga glittriga saken från H&M? Den där super fina! Det stod på reklamen att den skulle kosta 1998:- och då är jag seriös! Men förlåt jag köper itne en klänning på H&M för dem pengarna!

Aja får väl se när den kommer ut nu om 2 dagar om detta bara var för att vilseleda mig eller vad dem tänkt sig!

Hoppas er kväll blir gladare än min, ska ut i kylan om 2 timmar USCH! blir en massa kläder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback