Rökning dödar!

Gud ska nog sätta mig och kolla på rökning dödar bilder så att jag blir skrämd. Jag är så himla röksugen så att jag inte vet vart jag ska ta vägen. hela jag bara skakar och ja jag mår inte bra! nej jag får nog unna mig en cigg om dagen nu i nåra månader sedan när jag känner mig redo så blir det att bara röka på fester sedan sluta helt! För ja, rökning är ju farligt haah! så jag ska vara duktigt =) men jag måste unna mig en cigg för tänk er jag att gå på ett flyg utan att ha rökt innan? kommer ju typ springa omkring på flyget att nervositet!! nej usch det är det ingen som vill vara med om så en cigg om dagen får det bli nu! annars kommer jag ändå inte överleva!



PUSS

Kommentarer
Postat av: Fia / Guldmedalj

Men stretching är ju skönt! hahah fast inte när man har en sträckning höhö!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback