Så var det redan torsdag!

Och veckan är ju nästan slut? Eller okej, det har gått halva haha! Men helgen går ju alltid så himla fort så. Väldigt skönt att vi inte haft någon skola denna vecka då min kropp hade bestämt sig för att bli förkyld! I af så ska jag försöka plugga lite idag hade jag tänkt. Kanske även orkar mig iväg till jobbet.. glömde ju mitt pass där igår! Fy på mig. Måste ju hämta det innnan det försvinner.. I af får se hur jag mår sen när jag diskat och plockat undan alla mina saker på bordet och på lite fler ställen haha! (A) Men förlåt jag sprider bara omkring saker när jag är sjuk! Orkar ju inte plocka då.. men idag mår jag betydligt bättre så =)

I af har nu skrivit en inköpslista inför irland.. det är ju bara små saker som typ hudlotion? ahha sen schampo å sånt tjaffs! Funderar på att ta en tripp förbi sickla om jag ändå ska till jobbet sen? Men får se om jag orkar som sagt. Vi åker ju inte fören om två veckor så jag skulle ju absolut kunna ta det på måndag efter plugget! Eller om två veckor på måndag efter plugget haha!

Nej nu kanske jag ska försöka få i mig lite mat istället för all té som jag dricker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback