såå fucking kul!

Hade så grymt kul igårkväll! Tack flickor och pojkar =) haha herregud vilka roliga människor vi träffade igår! Gled ju hem till en vän på förkrök och det visade sig att han hade VÄLDIGT roliga bröder haha! Lutar åt att vi glider dit på fredag igen och förar lite vilket jag ser väldigt fram emot riktigt trevliga typer! Fast aa göteborgare är ju oftast roliga så :D haha

Upptill så invigde jag ett svart linne lite halvgulligt men ville inte sitta på plats haha! hittade tillslut nån slags grej att sätta ihop de me så att jag inte visa brösten ju! haha Men det gikc bra tillslut =)


Lite bilder! Först är det bara jag hemma. Sen jag mickan och ena brodern! haha vår egna lilla bartender som retade oss för att vi var små! usch och fy ;D haha sen är de jag och lizzan på den sista bilden =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback