Såååååå var det torsdag :D

Japp och jag har ångest och är TRÖTT! så trött så att det finns inte! Måste dra mig iväg snart lixom för en liten sketen lektion! Det suger ska jag säga er! Men efter blir det frukost på donken för vi måste uppehålla oss med nånting innan affärerna öppnar så vi kan glida vidare till sickla :D hihi I af nu fick jag brottom måste gå 25 sitter fortfarande i pyjamas =) hihi ! Måste kanske i af sätta upp håret och kanske ta lite mascara så jag ser LITE piggare ut! haha

Iaf, God morgon! Hoppas ni får en fin dag :) Kram!

Kommentarer
Postat av: kristin

tack för det! kan behöva alla "krya på dig"-hälsningar som finns, känns som att jag är sjukast i världen!
men jag är glad ändå :D
hoppas du får en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback