sömnlösa nätter

kan som vanligt inte sova. Vet inte varför.. känner typ ångest? .. övertrött. Är besviken, sårad eller helt enkelt bara nere.. Nej jag vet inte faktiskt. Jag vet inte vad som gör mest ont. Eller vad som sårar mest.. eller just, vad jag ska göra! För allt jag gör blir ändå fel. Hur jag än hanterar situationen så blir det fel, helt jävla FEL.

.. sägs det i af. Det var det jag hörde.. men jag vet inte, var det inte jag som hade dessa sömnlösa nätterna? mina tårar som rann i hoppet om oss?. Nej jag vet inte. Kanske även var det fel i dina ögon eller så vill du bara få det bekräftat att jag är världens största idiot?

Känner mig sårad, besviken, nedstämd, nertystnad.. typ helt stum? Jag lyssnar men hör ändå inte det jag säger kommer kanske inte ens ut i rätt följd?

Nej ska fortsätta förtränga bort alla dåliga minnen. Ångest är ju bara något ord vi kommit på, inget man kan känna?


Don´t worry Be happy! - that´s IT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback