Söndag

Min söndag kommer väl bli följande, soffan + tv;n  - apoteket - soffan + tv;n. Och däremellan blir de ju såklart en massa mat! Är faktiskt för ovanlighetens skull väldigt hungrig! Brukar inte bli det när jag är sjuk men nu så :D hihi igår åt jag och mamma lax! Det var super gott =) Så vi bestämde oss för att laga mera idag och äta det igen!

I af nu ska jag typ få på mig kläder, äta lite frulle kanske. Ja det blev ju inget jobb idag som sakt fick väl tag på jobbet i tid tills jag började inte bra! Men vad ska jag göra när jag inte kan andas så fort jag anstränger mig för att mina luftrör är dumma?.. i af dem sa nog inte så mkt har ju fan skickan en massa sms till dem också så dem får faktiskt skylla sig själva!!

Nej måste vakna till nu inte bara ligga å slöa i soffan :D

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback