Tisdag

Så var det tisdag på schemat! Vaknade för nån dryg timme sedan men det snöar för fullt här så jag tänker verligen inte gå ut! Har redan ångest över att jag måste till tvättstugan och stan idag USCH vill inte! tänker gå i ide eller nått haha! Nej men nått dylikt idag i af =)

Just nu däremot ska jag kolla lite på tv och sedan äta frulle.. tycker ju inte om mackor så därför vet jag inte vad för frulle, funtar på korv me mos (A) ahha det är MUMS :D

Och vet ni vad? jag hittade lite kläder som jag kan tänkas köpa till min bror! Jätte fina. Men frågan är om jag vågar beställa kläder nu? Känns lite tidigt.. tänk om det inte passar lixom? Då blir det ju lite problem haha! Så får se :) väntar nog lite, men hur länge vågar man vänta då?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback