träna träna och träna

Vet ni? Visst jag och skolan.. inte så bra haha! Men går ju walthers :) så är lurre! Det löser sig lixom =) Men jag  vill inte ens veta hur mycket jag kommer få plugga nästa år! Tar ju studenten den 29 maj men har planerat att jag ska vara klar med allt typ i början av maj! Sen har vi bara restarbeten typ i skolan =)

Men en sak jag gjort som är duktigt är att jag nästan inte röker mer! bara nångång ibland och så lite fest :) Jag har börjat äta frulle! Och jag har börjat träna :) vill ju ha tillbaka min underbart söta mage som jag hade för ex antal år sedan haha :D Visst ja jag vet! Dem flesta tycker att jag är konstig som klagar men jag känner ju själv när jag är otränad ;) Och jag har köpt klart nästan alla julklappisar :D

Men i af hoppas att mitt imunförsvar börjar rulla igång nu :) har ju blivit så mycket nyttigare! Äter heller inte sååå mycket skräpmat heller :P Försöker äta hemma så att det blir bätter mat =)

Kommentarer
Postat av: Fia

Orka bli tränorektiker hahhah lr nåt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback