trött som en gris!

Glömde ju berätta! haha Mina kläder från H&M har kommit :) det är nice! är visserligen bara vanliga cardigans, två linnen och ett bh-set! Men det är alltid mys med lite nytt =) älskar ju kläder! Men vem gör inte det? Dock älskar jag skor och väskor mer! Men de tär ju bara HELT underbart  =)

Jaja nog om det! Haha måste göra mig lite mat.. vet inte vad dock! Och plugga har fortfarande inte börjat. Men har ingen ork, är för hungrig och trött.. helt seg och inte på humör. Är på nått sätt sur och grinig eller inte riktigt bara på dåligt humör. Har väl vaknat på fel sida :) eller så är det för at tjag är hungrig! Då blir jag grinig.

Nej måste fan glida upp nu! Kanske kan ta en dusch, dricka lite té och bli gladare! Då kanske det går att plugga lite =) Måste ju förstå det här, det var svårare än jag trodde nämligen haha!

Mat blir det för mig nu i af =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback