Blä!

Haha är inte på humör! Blir så trött på alla dessa communitys. Okej facebook, man har ett loggin sedan laddar lite bilder för att dela med sig. Sen finns det en jävla massa konstigheter som jag inte förstår mig på haha men det är lixom OK! För man talar bara med vänner där ändå. Det är inte som t ex playahead, lunarstorm etc dem där helt jobbiga communitys som bara sliter pengar från ungdommar så att dessa ungdommar får en lite finare profil med bl a musik på sidan coolt va? haha nej men det är hmm.. STÖRT! Jag menar för att ladda in pengar på sitt "playahead konto" så måste man ha målsmans tillåtelse haha okej? Man trycker på en knapp där det står, Ja eller nej? .. jaja stört i af!

Nu tänker jag vara positiv och tänka på morgondagens shopping! Ska bli så jävla MYS!

hihi PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback