Dumma jag!

Jag vill inte veta hur mkt minus jag egentligen ligger haha! men det här shoppingsuget är ju hemskt. Visserligen har jag 2500 på kontot som är mammas och som jag inte behöver betala tillbaka fören vi ska betala italien (dem ska gå till resan ändå bara så) alltså jag får en summa på mitt konto varje månad från nå place som rä min mamams egentligen haha så nu har hon bestämt att jag får sätta in dem på ett annat konto sne åker jag och hon till italien i sommar! wihoo :D men i af jag råkade slinka in på hm,s hemsida och köpa lite tröjjor! men dem var fina och jävligt billiga så haha! Dem två första låg väl på 150 tror jag och linnena på 100 och sen bh och trosor för dryga 150 tillsammans! Så ja det var billigt, älskar hm för de haha!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Okeej :D

Jag är 13 ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback