en öl för mkt kanske?

Hemma nu igen! haha kom väl hem för kanske en, två timmar sedan men har ätit massa mat och tjockat i mig godis haha! Gårdagen var riktigt trevlig! Var hos sofia och föra lite med en jävla massa vin! Sedan gick vi därfrån till wollmars där E och hans vänner satt och drack lite. Därifrån drog vi till claras och träffade alla möjliga man kan träffa! haha sen var det efterfest på söder. Så då drog vi dit. Och jag hade faktiskt planerat att åka hem haha men det gick inte så bra för vi sluta väl dricka runt halv 7 tiden skulle jag tro.. och sedan däcka jag typ. Så men det blev som det blev och här är jag nu jätte bakis för att jag somnade full usch och fy! haha men sånt som händer. Ikväll var bowling planerat men jag ska nog hyra nån rulle och kolla den istället! Tror varken mitt huvud eller kropp skulle uppskatta att bowla haha!

Men i af, får se hur kvällen blir. Det är ju massor som händer i af. Vissa ska ut, en del ska till en pub, några till wollmars, sen har vi ju film osv haha! Men jag får se vad jag orkar och vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback