Hungrig!

Usch för mig själv. haha nu sitter jag här igen jag som skulle sova för bara några 10 minuter sedan! men det går ju inte, är så himla hungrig men jag har verkligen inte orken att gå upp för att göra mat! För jag tycker nämligen inte om vanligt limpa me typ lite ost eller jo på sommaren runt 11 tiden när man är sådär nyvaken och sitter ute och äter ni vet? Men nu är det ju förfan vinter ute och absolut inte sol haha! Så då är det ju riktig mini middag som gäller! Men dock nej, orkar inte. Och inge bra är de på tv heller.. Jag menar så att man kan somna till tv;n.. är jag ganska bra på faktist haha! Iförsig börjar nått CSI grej om en halvtimme och dr dolittle 3 om 55 minuter men då får jag hoppas på att jag sover! Ska ju upp i af i tid imorgon så att jag inte bara sover bort hela dagarna. För ajg känner mig ganska frisk just nu. Piper bara i örat men sen så vågar jag ju knappt överanstränga mig för jag vill ju typ inte få någon andningsgrej! Haha har ju nämligen nån slags inflamation i luftröret.. Men jag äter ju pencelin så blir för hoppningsvist frisk! Sen har jag tänkt boka tid på typ sös och kolla mina värden och se vad felet är! För mitt imunförsvar verkar ha lagt av typ gått på semester eller någe. Och det är faktist inte kul.

Kanske får bli lite kyckling eller någe.. har ju några kycklingvarianter att välja på så det blir mums! eller så får det bli min frukost så går jag bara och borstar tanden nu och tvingar mig att sova.. hm, ja kanske låter lockande!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback