Idag!

Var på Mcdonalds i farsta och börja tjafsa med en liten fjortis som trodde hon kunde sitt jobb PINSAMM vill jag säga nej usch! Funderar allvarligt på att maila mcdonalds saken blev så himla sur så att det finns inte! Men i af jag träffade madde haha vilket var lite roligare då :D hihi prata om en jävla massa skit haha och skulle köpa cigg men eftersom maddes vän lånat mitt leg så har jag ju inget och madde hade glömt sitt hemma DUMBO haha! så jag fick röka mentol av henne usch men jag överlevde. Sen harj ag fått jätte ont i halsen och mår allmänt PISS så det blir läkarn och té drickande imorgon! Sedan kommer E över ett tag på dagen och senare blir det väl till att eventuellt träffa Eleonor(?) I af mys dag imorgon hoppas jag =) hihi

nu ska jag vänta på att dexter ska börja och ja det är ju 50 min kvar tills dess så blir lite ätande av mackor med räkor och TÉ haha sen choklad efter det MUMS


PUSS


Kommentarer
Postat av: madde rubin

va kul o ses gummsan :) måste göras oftare!

2007-10-30 @ 12:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback