Ja för det är ju bara höst!

Tycker inte om hösten. Den är mysig visst om man har någon att dela den med. Men just nu skulle jag föredra en varm jävla sommar! Som vi i Sverige inte fick nånting av iår. Dock var man ju i spanien i en vecka men det är ju meningen att det ska vara sommar i typ 10? .. Jaja i af så ensamt är det. Och saknaden håller visserligen på att gå till överstyr. För aa, jag vet inte men du. Ja du, bara du. Finns det i af för mig.

Eller skitsamma känns som att jag pratar för mycket ibland. Säger saker som ingen egentligen vill höra.

Så, nu hade jag tänkt plocka in mina kläder som ligger över hela mitt rum. Slänga vissa av min mammas som hon även lagt in där :O! haha sen hänga upp några andra som "jag vet inte om jag ska ha dem sen, låt dem ligga tar reda på dem snart" ee jo det var ju bara ca någon månad sen. Haha så nu ska jag vara duktig och hänga in dem i garderoben åt henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback