Jul snart?

Haha har hört att jag skriver något konstiga saker i min blogg ibland! Men då ska ni veta vad jag skriver hemma, då såklart som endast är för mina ögon haha! Nej men jag skriver nog inte ut allt som vissa kanske skulle vilja för jag vet själv att det är super duper kul att höra mer skvaller men lite får faktist stanna framför mina ögon endast!

Så, jag har börjat ffunderat på julklappar nu. Visserligen har jag om någon inte ens de mesta brottom haha! För vi firar nämligen jul den 26 hos mormor. Vilket betyder att jag kan köpa julklappar några dagar längre och kan även lägga lite mer pengar då för har ju två löner att shoppa julklappisar för! Men jag brukar ändå vara "klar" i början av december. Men sen kommer man ju alltid på massa mer man vill köpa och gud vad ajg älskar det! Julen handlar itne om att få utan om att ge och MATEN.. mm mums! Men i af så har jag en bror som vill ha sina julklappar den 24 typ innan man vaknat. haha. Men i af så undrar jag om det finns nått annat än typ kläder att köpa till en kille som snart är 20? För det är lixom det ända han säger :S. Men känns alltid lika förutsägbart, hej bror god jul här har du lite kläder! haha nej men mamma däremot hon har för första gången gett mig möjligheter men dock har jag inte bestämt mig än. Funderar på att köpa de där buzz spelet eller den där lp - spelaren eller dem där jävla plattorna till balkongen som hon ständigt tajtar om! Som tur är så fyller ju min mamma år i februari oxå så jag kan ju köpa mer så också.. men men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback