Klart!

Så var allting klart inför irland den 15 november! Ska faktiskt bli skönt att komma ifrån sverige lite visserligen inte till bättre väder haha! men lite annorlunda vardag där då dock :D plus att ska bli kul att höra hur de pratar hahaha :D herregud! i af blir ett jävla åkande då jag nite trodde att flygbussen passade in me flyget haha! så vi åker tåg till v-ås och sen buss därifrån sen flyg från deras flygplats till london och därifrån till shannon haha! men i af aa blir väl kul :D vill ju till London också och kommer ju att spendera ca 9 timmar sammanlagt där ni haha! :D kommer bli en jävla massa foton också tur att dem har dator så att jag kan låna och ladda in bilderna :D haha i af såå ja det blir av! och jag som är flygrädd i af.. aa. haha :D nu ska jag kolla klart på vänner och äta lite kyckling :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback