Kom på en sak!

Jusste, jag kom på en väldigt viktig sak för mig just nu! Räknar med att få ut ca 4500 från jobbet då jag inte jobbat så mycket förra månaden. Och därifrån måste jag bara lägga undan 1500 till julklappisar wihoo! Alltså har jag 3000kvar! Och, visserligen behöver jag pengar till att käka ute, dricka lite etc typ LEVA men! Dock har jag faktiskt råd att låna av mammas pengar som jag fortfarande har inne på mitt konto och köpa mig kanske nått litet imorgon bara till kvällen! Har kommit fram till att jag inte har några kläder alls! Vilket suger typ.. eller alltså jag har inge sånt där linne ni vet fest men går till vardags? För jag orkar inte klä upp mig värsta mycket för att dra någonstans på söder! Men nått litet kan vara fint. Så imorgon blir det till att shoppa något litet till mig själv faktiskt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback