Mörklila och senapsgult!

Så himla hemska färger. Har aldrig tyckt om de och kommer verklige inte börja göra de bara för att de är s.k "hösten färger" nej usch! Håller mig till kräm vit, brunt grått och svart! mycket behagligare färger! Även mörkgrönt å mörktblått är fint men lila? nej fyfan!

I af så tog jag en titt in på gina idag när jag skulle möta jess och vet ni vad? hittade absolut ingenting! Och jag som är i sånt behov av att köpa kläder... blä! nej får väl bli en runda i stan på fredag med typ Eleonor å ska försöka få med mig Emil också :)!

Kom hem från skolan för ett tag sedan. Skulle egentligen ha slutat 4 men vet ni vad? Vi hade ingen skola idag heller! ååå va jag är inte på humör :D haha nej men nu var det nästa lärare som var sjuk! .. Och imorgon har vi samma lärare som idag som är SJUK så, jag vet inte om vi har skola eller inte! Men det blir väl att se :) får väl gå dit, har vi inget kan jag glida till forum å kolla lite kläder innan jobbet eller någe. Börjar ju ändå jobba vid 2 å börjar skolan vid 12 så inte världens hemskaste ifall vi inte skulle ha :)

Nu är det Nanny på tv;D

PUSS

Kommentarer
Postat av: eleonor

haha din mupp, det var inte alls en onödig skoldag, det var bara du som försov dig från det viktiga :D

2007-10-23 @ 16:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback