Resa?

Så michamela och ninninor var över hos mig idag ett tag. Vi käka en massa pizza och sen laga jag mat till micks som kom lite senare! Vi åt även massa godis och några tuggor chokladkaka (den var faktist god!) haha även om den hamna hos min bror tillslut. I af så etfer mycket om och men så bestämde vi oss för, Sverige + slask tråkig vinter INTE KUL! Så vi tänkte resa bort över sportlovet. Eventullt kanske gran canaria men vi vet inte riktigt säkert än. Orkar inte spara så himlas mycket pengar så vi funtar på att ta nått billigt i af.

Så nu sitter jag här. Ska hem till Eleonor sen eventuellt och glo idol och äta massa mat med henne och jessica! Är nog fortfarane inte van att behöva ha planer inför helgen, speciellt inte fredagar men måste väl lära mig någongång antar jag. Känns bara så tomt och ensamt..

Jaja, hoppas i af er helg blir mer lyckad än min då jag knappt kan röra mig utanför hemmet för den här himla sjukan! haha Jaja man ska se positivt på allt.

Nu är det gamla avsnitt av one three hill så ska glo på det ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback