Så trött!

Haha höll på å dö av trötthet igår ändå somna jag inte fören runt 2 tiden. Gick upp idag runt halv 8 så är fortfarande super duper trött! Men måste få ordning på mina kläder och framför allt mitt rumt haha! Sen tänkte jag damsuga åt mamsen också! Man vet ju aldrig hur länge hon är på jobbet idag.

Så, resten av oktober kommer det väl hända lite kuliga saker! Reda på fredag hälsar joel på och vi ska ut en massa! För att inte tala om vinet hos fia som var så mumsigt! och vi har en bip kvar. Sedan så fyller ju Sara och Camilla 18 i slutet samt Jimmi fyller 20. Så mycket händer ska bli mys. Och jobba ska jag inte alls göra mycket blir väl 2-3 dagar i veckan eller dylikt. Sedan så är jag ledig från jobbet nästan hela lovet (onsdag - söndag) Kände att jag inte orkade jobba då.

Nej nu ska jag ta tag i mitt rum då! Så jag får bort alla jävla kläder haha! '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback