Så var det söndag igen!

Ännu en vecka avklarad! Tycker att jag varit hyffsad duktig i skolan denna vecka! Helgen var super. I fredas hade vi grymt kul och väldigt trevligt! Och igår så sov jag hos E. Lika mys som vanligt! Fick träffa mina söta små efterlängtade hundar också! haha så stor Harry blivit! Men lika söt ändå. Dem andra var såklart lika söta också som vanligt. Jo, men allt var väl som vanligt dära.

Idag har jag däremot jobbat. Lika tråkigt som vanligt de också haha! Nej men tänkte söka jobb på Ica/ Konsum eller dylikt då jag bara kan jobba kvällar och t ex gina har ju bara öppet till 7. Sugande eller vad? haha! Nej men får jag inge jobb byter jag nog mcdonalds :) orkar inte jobba på de där jävla stället längre. Speciellt nu när typ alla jag orkar med och kommer överens med, ja alla jag tycker OM ska sluta så tänker jag inte vara kvar. Vill bara spy på alla nya, så jävla uppkäfftiga etc! Usch. haha! Men i af ganska skönt att jag kan skrika på dem lite hur som jag vill iaf!

Nej tänkte ta en tripp in på msn nu å kolla om det är nån kul person inne!
Hörs sen, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback