sjuk - igen!

Ovanlig rubrik va? haha nej men seriöst! Jag HATAR vinter de är ju förkylningens hemkomst typ... hemskt för mig i af :) Tror att jag råkat på halsflussen igen ska glida till läkaren imorgon och kolla :)

I af så har jag blivit utmanad av
Sofia!!


Regler:

- Länka till den som utmanat dig.
- Berätta 7 sanningar om dig själv.
- Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
- Lämna ett meddelande till dem du utmanat.


1.  Jag äter ständigt
2. Jag ska eventuellt få räls, måste bara pallra mig till tandläkaren - IGEN!
3. Jag kollar bestämt på tre program på vardagarna i följd - Bones, Sex and the city och 2 & 1/2 män
4. Jag ska ha besökt 100 länder minst innan jag dör
5. Jag är stört flygrädd
6. Jag är bra på att planera - om det blir enligt mina krav (A) haha
7. När jag känner mig osäker blir jag arg

haha utmana 7 pers jaja!
Eleonor, Lisette, Jessica, Michaela, Emil, Madelene och Jossan!

Vet inte ens vilka som läser detta och verkligen kommer att göra det haha dem flesta har ju annat för sig!

Nej i af så ska jag försöka att få i mig lite sömn nu hade jag tänkt helt förstörd! Usch, God natt folks!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback