söndag = tråkigt!

Så med att vakna klockan 11 var nog inte så lyckat.. Men vaknade i af kvart över 12 vilket inte å så sent med tanke på att jag somna runt 6 tiden kanske. Så lite sömn blir det nog inatt vilket känns skönt vill ju inte somna på psykologin imorgonbitti haha! Dock när jag vaknade märkte jag att det var typ helt tomt hemma! Gick upp och borsta tanden och funderade på vad för mat jag skulle laga sedan slog jag mamma en pling och hon var tydligen på jobbet! Usch tycekr inte om hennes jobb.. jag menar nu bara för att hon varit sjuk så måste hon jobba över i timmar eller jobba på helger. Dock var ju min bror hemma så han var jag tvungen att väcka nu runt 1 då det typ är någon Arsenal match på tv:n. Men i af så var det en hyffsad morgon för jag vaknade inte av någon himla väckaklocka utan av mig själv! Fortfarande lite små trött men de funkar.

Nu tänkte jag äta pasta med ostsås! Mums :D
Och så ska jag se på utröstningen av Idol tycker att Sveriges Idol är lite lamt.. Jag menar dem typ blir lite idoler i Sverige ett tag men dem gamla idolerna har jag inte hört någe ifrån? Men jag är inte så bra på sånt med musik heller haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback