störda imunförsvar!

Ja jag vet ni vet at tjag är sjuk haha! Men i af IMOROGN blir de doktorn sen jobbet ^.. usch! vill inte jobba.. tänkte ringa runt och kolla om någon kan jobba åt mig(?). och vet ni vad? jag har fått hem tågbiljetterna nu till v-ås wihuu!! :D vi kommer att gå hemifrån runt halv 6 på torsda morgon 15 november =) sedan går tunnelbanan kvart i 6 å sen följer ne massa resande! är framme ca tolv timmar framåt så ja! haha länge äre :D men det blir kul. Blir som en "roadtrip" bara att vi åker tunnelbana - tåg - buss - flyg - flyg - buss!
haha :D

Det kommer bli SUPER kul :D å mys. Deras olja eller dylikt var även slut i nånting fråga mig inte haha jag förstod inte så dem eldar en massa vilket alltid är lika mys! =))

Och vet ni vad? Madde har ju mitt leg haha så jag har inte kunnat köpa cigg och vet ni vad? jag har inte rökt mer än två cigg på tre dagar!!! känner mig jätte duktig. Viserligen skulle jag inte banga på en cigg nu men jag SKA klara det här. För ciggaretterna har förstört mitt imunförsvar och gett mig luftrörsinfektion så! haha

nu ska jag kolla lite på tv och värma en vetekudde och lägga på nacken!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback