tråk!

Sitter och tänker på vad som är intressant att skriva idag. Brukar vanligtvist inte tänka på vad jag skriver utan det bara flödar på. Men just nu känns det som att jag haft en inte så intressant dag. Låg hemma och sov till lite innan 11 efter det följde doktorn och där fick jag reda på att jag hade problem med luftvägarna! Så äntligen vet jag vad felet är haha. Samt att jag har vätska bakom trumhinnan så jag måste använda örondroppar men sen är de slut på oändligt pipande! haha. Efter det gick jag hem för att sedan möta Eleonor, sedan var det hem och äta men nej jag somnade och sov tills michamela ringde och väckte mig runt 5-6. Gick då för att möta henne efter det följde Pizza med mamma och ewa mums!

Nu gör jag inte så mycket ligger och kollar tv mest. haha så, visst var min dag lite ointressant! Men jag tycker om att skriva av mig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback