28 days left

Godkväll =)


Kom nyss hem efter x antal spel hemma hos Eleonor! innan det vare att käka krubb på grillen samt hämta våra klänningar från Gojane! Dock fick vi betala ytterligare 1300 spänn så min klänning kom ändå upp till tusenlappen men jga är ju garanterat ensam med den så =D hihi Sedan kan man också sy om den lite så det blir mer fest som passar en utekväll i stockholm!

Vet inte om jag ska jobba imorgon?.. tänkte skicka iväg ett mess till vår ansvariga snart å dubbelkolla men det är ganska dött på torsdagar så kan ju kanske slippa! funderar dock på att jobba lite i helgen då istället. Ekonomin gnäller ju när jag är hemma så =P


Kommentarer
Postat av: isabelle

vilka snygga klänningar!

Postat av: Anonym

åh jag älskar den blå. så himla fin :)

2008-12-09 @ 19:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback