Äntligen!

Kom iväg rätt sent till Farsta idag men skyller det på linn då det var hon som var sådär lagom seg!

Väl i Farsta var båda dunder hungriga och satte oss på ett fik för att äta lite krubb å uppdatera varandra om lite skvaller. Sedan for vi iväg till clas ohlsson samt onoff men efter att kikat runt där så glömde jag helt var det var jag egentligen skulle kolla upp haha nåja får bli att åka in någon annan dag =))

Påväg till clas-ohlsson så gick vi förbi united colors of benetton och där fastnar jag alltid och Linn likaså. När vi skulle gå ur butiken ser jag långt ner på en hylla något gosigt tar upp och ser Jamen det är ju en åkpåse! När jag blivit totalförälskad så kliver jag till kassan där kassörskan utbrister 499:- vilket är chockerande lågt pris! Endast hittat för 1500kronor innan som jag tyckt sätt någorlunda fina ut men ja det var ju trevlans med lite förälskelse shopping som visade sig vara billigt också!



Så förutom att spendera pengar på mat så blev det en åkpåse med hemmåt också =) Nu sitter jag här och har läst bloggar i två timmar så tänkte faktiskt kila iväg till sängen å glo på tv istället =D

Förresten namnförslag tack! haha bara 9 veckor kvar nu så börjar bli lite pirrigt =)

Kommentarer
Postat av: eleonor

finns ju så himla fina namn, men jag tror inte man kan bestämma helt 100 innan man sett bebben :) först när du ser lill*n tror jag du kommer veta :)



hahhaha, de där ska komma från mig som påstår mig vara helt 100 vad mina barn ska heta (om eller när jag får några) ^^ nej men, jag vet inte :)

2008-12-04 @ 01:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback