Blä för nervositet!

Åå jag vågar inte öppna mailet från Andrej som jag träffa i Spanien i somras haha. Var ju där i slutet utav augusti och man såg knappt att jag var gravid. Utan såg mest bara fet ut =P Men det var ju bara de som visst hur jag såg ut innan som visste att jag inte lagt på mig utan faktiskt var gravid haha!

Nåja blev bara inte så att jag berätta för någon man träffa där nere om att jag var gravid utan såg väl mest ut som en nykter flodhäst enligt mig själv. Hur som så träffa jag ju Andrej där världens sötaste kille! Lite svårt att förstå hans engelska dock men hur som berättade ju aldrig för honom då det lixom aldrig kom på tal. Men nu berätta jag det å jag vågar inet öppna mailet haha!! Såg att det börja med "hey babe, you were pregnant? =) no I didn´t know" å sen äre ju .... för att man ska läsa mailet haha men aa.. ska väl våga göra det. Snart


Man ser ju inte så jätte bra.. men där har vi i af magen i v.17 (16+2)


Hahah så jävla klockren !!! Bjuder även på denna vackra bild herregud inte sätt innan! Nåja ser TOTAL bakis ut jag som varit total nykter sen 1 juni lixom. Knasigt värre =))



Såhär såg jag ut kroppsmässigt i Augusti 2007 i af! Så ser ni hur smal jag var förut typ =P nu har jag visserligen gått upp ända sen den sommaren så kan ju inte skylla allt på graviditeten eller jo magen i af ;D haha!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej! Jo den är beräknad att komma den 1a februari, men man vet inte när den vill titta ut. När är din beräknad till?

Postat av: Afrodite

Haha en smal flodhäst isåfall! ;)

2008-12-26 @ 20:57:40
URL: http://afroditeforpresident.blogg.se/
Postat av: Maria

klart man har senap i köttbulllarna :O annars blir dem inte goa

2008-12-27 @ 01:00:21
URL: http://aptitude.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. tacktack :) haha okej, jo min dag var bara bra :) men händer idag då? härliga bilder!

2008-12-27 @ 12:41:37
URL: http://lindblommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback