Complicated things like love.

Helt sjukt hur tiden går framåt och så fort.. minns fortfarande den här dagen som igår. För två år sedan .. och morgondagen minns jag ännu tydligare. Nåja idag för två år sedan satt jag på tunnelbanan påväg hem. Du hade varit super konstig hela dagen och jag bara antog att du var en "sån där kille som bara är ute efter en sak" så hade gett upp dig totalt. För jag orkade inte med fler sånna killar.

Sen hände något vet inte riktigt vad men en sak är säker - Mellan oss var det kärlek vid första ögonkastet. Och det kan vi inte bortse ifrån. Inte ens du kan förneka det innerstinne.


Kommentarer
Postat av: Maria

näää senapen gör smaken också, iaf mina :D

Postat av: Anonym

sv. okej mysigt :) jag ska bara ta det lugnt, är för trött för att hitta på något :) härliga bild! kram

2008-12-27 @ 18:48:57
URL: http://lindblommalin.blogg.se/
Postat av: sanna ♥

Vad fint det låter (: Och vad härligt att det blev ni (:

2008-12-27 @ 23:03:48
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: sad

Gillar du päls eller? Fan vad äcklig du är.

Ska du seriöst ha barn, du är 19 år? Snacka om att din liv blir förstört. Singel också? Good luck, du kommer gå under och ungen kommer få en förjävlig uppväxt.

Äckel

2008-12-28 @ 00:58:09
Postat av: Lottz

Din mammas päls...

2008-12-28 @ 02:58:35
Postat av: Malin

Berätta, vad hände med pappan till barnet?

2008-12-28 @ 16:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback