En fartfylld dag

Godmorgon =)

Vaknade som vanligt kring 8 tiden men totalvägra gå upp och jag lyckades faktiskt somna om! Skönt de idag blir det en lååång dag. Ska iväg nu till Ica Maxi å köpa blommor till min morbror sen hem å fixa klart oss för att sedan åka iväg till Gnesta där vi kommer stanna massor utav timmar. Kommer nog inte hem förän tolv tiden eller något men det ska bli kul faktiskt! Grymt kul!

Haha mamma påpekar ständigt att jag blir som ett riktigt litet barn kring jul. Men jag bara älskar en MASSA snö och massa glada miner. Paketen ligger super fint under granen och jag blir helt till mig utav att få veta var det är. Och nästa år kommer min lilla älskling att vara med oss också gud så jag längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback