God morgon!

04.00 ringde min klocka och snoooooooze en massa! Ska inte gå förän 10 över 5 men funderar på att koka lite té och klä på mig. Sedan kanske man ska ta lite mascara så att man inte ser allt för död ut? haha! Gud vad jag hatar att öppna.. menar jag börjar 3 timmar tidigare men slutar samma tid :| hoppas verkligen att det är total DÖTT idag så kan jag väldans gärna erbjuda mig att kila hemmåt några timmar tidigare å sova middag (A)

Senare idag blir det till att göra ingenting förutom att ta det lungt. Låter så otroligt skönt att få åka hem å lägga sig i soffan å ligga där precis hela dagen å så jag längtar! Vad gör ni idag? skola/jobb? =) Kramar!

PS: Regnar å är iskallt ute! å ge mig mitt körkort nu....... DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback