I miss u!

Blev aldrig att vandra till Ninni utan vi gick hem till Jessipess istället å svulla mat å spela kort! Mysfaktor 10 dära =)) Kom hem runt 8 snåret och efter det har jag tvättat två maskiner samt städat min brors rum.

Och tro mig det var fan ingen lek :| haha gud så jobbigt det var! dryga två timmar tog det men nu är jag klar i af å fint blev det =) stör mig dock på att jag inet orkade byta sängkläder så allt är blå-vitt förutom täcket som är vitt med rosa blommor .. haha nåja vi kan ju låtsas att min bror är färgblind (A)

Nu tänkte jag kila iväg till sängen och vila, vila, vila har så jävla ont i min höft så vet inte var jag ska ta vägen! Kanske ska unna mig ett glas coca cola efter kvällens duktigheter?..

Imorgon blir det att jobba =) Från klockan 09.00 vet dock inte hur länge, men det märker vi (A) haha! Får se om jag jobbar något i helgen men det skulle faktiskt vara lite trevligt =)

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback