Järntabletter och vitamin C brus!

Så har jag varit duktig och åkt till apoteket för att inskaffa mig Järntabletter samt C-vitaminer! Dock äter jag tusentals mandariner om dagen så jag behöver nog inte äta C-vitaminer egentligen men det är gott så jag klagar inte (A)

Järntabletterna ska tas tillsammans med någon måltid för att förhindra eventuellt illamående så jag har bestämt mig för att ta de till middagen för jag vill ju inte behöva må illa på jobbet utav dem så =)) å frukost äter jag inte så blir nog dunderbra =D får vi hoppas i af (A) Hoppas dem verker snabbt å att jag får tillbaka mitt liv lite nu på slutspurten =))



Vad gör ni ikväll då? Sitter å glor Ugly Betty å kollar DH kanske? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback