Ledig dag följs utav städning

Kom hem från jobbet för någon timme sedan å har rensat lite papper å gammal+ny post samt tvättat två maskiner =) är jag inte duktig? (A)

Min bror skulle ta sig förbi Ica och hämta ut sista klappen till mamma! Eller nästsista har kommit på en till som jag vill ge henne men det är inte något jag ska köpa utan göra ska bli kul å se hur det blir. Vad har ni köpt till er familj? Saker de behöver, vill ha eller bör ha? =P jag har nog köpt de mesta på deras önskelistor menar varför skulle jag be de om att önska saker fall jag ville hitta på allting själv? Nej så bra fantasi har jag inte haha =D

Nu ska jag lägga mig i soffan å vila lite tillsammans med min älskade vetekudde. Har ju så himla ont i revbenen, ryggen och höfterna men snart så kommer min älskling så snart blir allting super duper bra igen =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback